Aerobiczna 6 Weidera

Aerobiczna 6 Weidera (znana także pod skrótem A6W) to zestaw ćwiczeń aerobowych opracowanych przez Joego Weidera, twórcę zawodów kulturystycznych Mr. Olympia. Zadaniem tych ćwiczeń jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału mięśni brzucha, ich rozbudowa i jednoczesne spalanie tkanki tłuszczowej. Program A6W składa się z zestawu 6 ćwiczeń, wykonywanych w seriach przez 42 dni. Ilość wykonywanych powtórzeń stopniowo wzrasta, dzięki czemu rozwijające się mięśnie brzucha są stale pobudzane do pracy. Poniżej prezentujemy szczegóły programu.





Możesz też wypróbować inny program treningowy:
lub samodzielnie dobrać dla siebie ćwiczenia.

12 komentarze:

6 weidera pisze...

Polecam każdemu szosteczke.

Anonimowy pisze...

można spróbować :)

Ćwiczenia na płaski brzuch pisze...

Spróbować nie zaszkodzi, a potem jest już tylko z górki :)

Anonimowy pisze...

Ja właśnie zaczęłam ;) Skończyłam 4 dni !!! Staram się jeść zdrowo, pić 15 l wody i oprucz A6W robić też inne ćwiczenia i dużo się ruszać... Może przyniesie efekty ! zobaczymy...

Anonimowy pisze...

1,5 litra NIE 15 !!! Sorry ;)

Anonimowy pisze...

dopiero zaczynam i mam zamiar sprubowac kto nie rezykóje ten nie zyskuje

Anonimowy pisze...

JA TEŻ ZACZYNAM BO ZA 2 MIECHY WESELE BRATA TRZEBA JAKOS WYGLĄDAĆ

Carinaa155 pisze...

Robiłam te ćwiczenia codziennie przez 18 dni! Są Super ! Polecam !!! uu mnie juz po tygodniu widac zarys mięśni ;)

Anonimowy pisze...

Dzisiaj 19 dzień. Są super i przynoszą szybkie efekty. Już po tygodniu miałam 2 cm mniej w pasie. Pozdrawiam i polecam.

Anonimowy pisze...

Super!!!!!!

Anonimowy pisze...

Czy jak wykonuje się te ćwiczenia to spada również waga czy tylko cm???

Marek.Karas pisze...

Zastanawiam się czy ktoś z was słyszał może o czyms takim jak Otwarte strefy aktywności? U mnie w mieście powstało niedawno kilka takich i nawet chciałbym je wypróbować. Wydaje mi się, że takie ćwiczenia na świeżym powietrzu mogą być czymś na prawdę dobrym. Co wy uważacie?

Prześlij komentarz